W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt się z nami, pisemnie lub przez pocztę e-mail, z opisem wad produktu. Jeśli to możliwe, prosimy o dołączenie fotografii dokumentujących wadę. W opisie reklamacji prosimy o podanie numeru ID zamówienia (numer ID znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia przez nas zamówienia, oraz w panelu klienta po zalogowaniu się), imienia i nazwiska osoby zamawiającej oraz imienia i nazwiska osoby składającej reklamację jeśli nie jest to ta sama osoba.
Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona niezwłocznie po wpłynięciu – nie później jednak niż w ciągu 7 dni. W przypadku uznania reklamacji, być może poprosimy Cię o odesłanie wadliwego produktu na nasz koszt.
Poprawiony produkt zostanie przez nas wykonany i wysłany bezpłatnie w ciągu nie dłuższym niż 10 dni licząc od dnia uznania reklamacji.
W przypadku niemożliwości wykonania nowego produktu wolnego od wad, będących podstawą reklamacji –
zwrócimy Ci pieniądze łącznie z kosztem dostawy na wskazane przez Ciebie konto.
Niestety nie będziemy mogli uznać reklamacji gdy:
- wady wykonania wynikają z błędów wykonania projektu projektu przez użytkownika (np. błędy ortograficzne, gramatyczne, literówki w tekstach projektu), zastosowania zdjęć niskiej jakości.
- występują rozbieżności w kolorystyce wykonanych wydruków w porównaniu z wydrukami pochodzącymi z innych maszyn drukujących.
- występują wady w projekcie jaki zostanie przez Ciebie zaakceptowany do produkcji.
Bardzo prosimy o uważne sprawdzanie projektów przed wysłaniem lub akceptacją do druku.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczy w ciągu 10 dni od jego otrzymania.
Prosimy jednak o zwrócenie szczególnej uwagi na to iż fotoksiążki, fotokalendarze, zaproszenia ślubne i inne produkty z oferty serwisu www.nfoto.com.pl są produktami spersonalizowanymi, noszącymi cechy właściwe dla zamawiającego. Zgodnie z podpunktem 4. punktu 3. art. 10 w.w. Ustawy prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn nie przysługuje w wypadku:
[…] świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
Dane adresowe D3Studio – operatora serwisu