Kreator zamówienia on-line zaopatrzony jest w szereg obszernych podpowiedzi do każdego z pól. Mimo to zachęcamy do uważnego zapoznania się z odpowiedziami na poniższe, najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania. Jeśli poniższe informacje okażą się nie wystarczające - prosimy o zapytania drogą e-mailową: zaproszenia@d3studio.pl lub telefonicznie: 85 653 74 03.
ZAPROSZENIA |
Zamawiając u nas np. 100 zaproszeń można podzielić je na kilka różnych wzorów, np.:
- wzór 1 x 25 szt
- wzór 2 x 25 szt
- wzór 3 x 50 szt
Każda z części tego zamówienia może być personalizowana odrębnie (mieć różną treść, różne listy gości, różne daty potwierdzenia itp.), pod wrunkiem, że nie jest mniejsza niż 10 sztuk. Wszystkie operacje związane z podziałem zamówienia można wykonać w kreatorze zamówienia.
Uwaga! Wszelkie modyfikacje w zamówieniu, których kreator zamówienia nie umożliwia z uwagi na ilość sztuk mniejszą niż 10 (np. chęć zmiany treści w zaproszeniach TYLKO dla rodziców) można wpisać w polu "Uwagi" lub zapytać o możliwość ich wprowadzenia przed skorzystaniem z kreatora zamówienia. Nie dotyczy to zamówień, których ogólna ilość jest mniejsza niż 10 sztuk (czyli zamówień próbkowych). |
Poza uzasadnionymi i uzgodnionymi wcześniej przypadkami - NIE PRZYJMUJEMY drogą e-mailową ani zamówień ani dodatkowych informacji dotyczących zamówień. Kreator zamówienia a następnie Panel Klienta zapewnia pełną obsługę wymiany informacji pomiędzy nami a Zamawiającym. |
Tak, jest to niezbędne. Nawet przy zamawianiu próbki w dalszym ciągu oczekujemy od Państwa dokonania wyboru, który wzór chcecie Państwo obejrzeć oraz dostarczenia danych potrzebnych do wysyłki. |
Zaproszenia próbne (zamówienie wielkości 1-9 sztuk) są gotowymi, wydrukowanymi wzorami, które bierzemy z półki i wysyłamy do Klientów. Nie są personalizowane w żadnej formie - służą tylko i wyłącznie pokazaniu jakości naszego druku. |
Tak, jest to konieczne. Kreator zamówienia jest jedyną drogą komunikacji między wykonawcą (nami) a Klientem. Za pomocą kreatora Klient określa model i wzór zaproszenia, który go interesuje oraz określa pozostałe właściwości zamówienia (dane osobowe, miejsce i data ślubu, lista gości itd.) a także sposób dostarczenia zamówienia (także w przypadku odbioru osobistego). |
Jak najbardziej. Nasze treści (czy wierszyki) są tylko przykładowe - można więc je całowicie zmienić, poprzestawiać lub pomieszać kilka fragmentów treści wykorzystując opcje KOPIUJ/WKLEJ. Należy jednak pamiętać o tym, że pole na treść w danym modelu zaproszenia ma swoją ograniczoną powierzchnię - prosimy o przemyślane ilości tekstu.
Aby wstawić własną treść do zaproszenia należy wybrać jeden z naszych przykładowych wzorów tekstów a kiedy pojawi się on w mini-edytorze poniżej - można wykasować przykładową treść zastępując ją własnym tekstem zaproszenia. |
Istnieją i są dostępne TYLKO takie modele/wzory zaproszeń jakie prezentujemy na naszej stronie WWW. |
Elementy graficzne nie mogą być w żaden sposób modyfikowane. Natomiast elementy treści - o ile danym model na to pozwala - TAK. Można więc poprosić o zmianę koloru np. cyfry oznaczającej dzień miesiąca w modelu Calendar. Należy jednak pamiętać o tym, by informację o nowym kolorze podać (wpisać w polu "Uwagi do projektu") w postaci składowych koloru w palecie CMYK (np. C:10 M:80 Y:35 K:0) lub RGB (np. R:126 G:12 B:76). Nie przyjmujemy informacji o zmianie koloru w postaci: "proszę o zmianę na kolor bordowy". |
Niestety nie ma możliwości dokonywania modyfikacji w układach graficznych wzorów naszych zaproszeń. Nie ma także możliwości stosowania elementów graficznych nie należących do danego wzoru (np. przesłanych przez Klienta). |
Niestety, nie ma takiej możliwości. Dla danego projektu można wybrać jedną czcionkę podczas korzystania z kreatora zamówienia - prosimy więc o zastanowienie się (korzystając z dostępnego podglądu wizerunku czcionki) czy będzie ona właściwa zanim zostanie wybrana. Będzie to główna czcionka, którą napisana będzie treść zaproszenia i ew. lista gości. Niektóre z modeli posiadają dodatkowo przypisane (na stałe) czcionki wyróżniające np. imiona i nazwiska Pary Młodej. Nie ma także możliwości użycia czcionki przesłanej przez Klienta. |
Projekt w postaci PDFa pojawi się na koncie Klienta (w Panelu Klienta) o czym powiadomi stosowny list e-mail wysłany na adres podany podczas rejestracji. Projekt wykonujemy nie później niż w 12 godzin po złożeniu zamówienia (czas rozliczeniowy to czas faktycznej pracy firmy).
Projekt w postaci PDFa służy do wglądu i ew. wychwycenia przez Zamawiającego wszelkich pomyłek, które należy następnie zgłosić, odsyłając projekt do poprawy (korzystając z odpowiedniego linku w panelu Klienta). |
Niestety, nie ma takiej możliwości. Przypominamy, że usługa personalizacji jest darmowa co oznacza, iż projekt jest wykonywany tylko raz a następnie modyfikowany w przypadku odnalezionych błędów np. literówek, nieznacznych zmian w tekście (zmiana szyku, usunięcie lub dodanie kilku wyrazów). Ew. zmiana czcionki (na inną dostępną dla danego modelu) lub całej treści zaproszenia dopuszczalna jest w pewnych sytuacjach na SPECJALNĄ TELEFONICZNĄ PROŚBĘ KLIENTA - dotyczy to jednak TYLKO zamówień pozbawionych listy gości. |
Po odnalezieniu błędów projekt należy odesłać do poprawy korzystając z odpowiedniego linku w tabeli zamówienia w Panelu Klienta (edycja projektu przez Klienta po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa). W oknie uwag (które pojawi się po kliknięciu w link "odeślij do poprawy") należy wpisać wszelkie uwagi dotyczące zauważonych błędów. Jeśli poprawki dotyczą nazwisk z listy gości - należy bezwzględnie podać nr strony PDFa, gdzie w projekcie występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, na które mamy je wymienić. |
Zamówienie należy opłacić dopiero po jego złożeniu. Można zrobić to od razu lub po otrzymaniu i zaakceptowaniu projektu w postaci PDFa. Polecamy płatność on-line bezpośrednio z tabeli zamówienia - jest to najszybsza forma płatności. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo skorzystać z płatności on-line - przelew można wykonać "manualnie" korzystając z numeru konta: PKO Inteligo 50 1020 5558 1111 1068 3430 0052, który znajduje się także zawsze w stopce panelu Klienta. UWAGA! Nie wysyłamy zamówień za pobraniem. |
Nie mamy specjalnej opcji DODRUKU. Każde zamówienie traktujemy indywidualnie, aby więc wykonać "dodruk" zamówienia, które zostało już zrealizowane należy:
- zalogować się na swoim koncie klienckim
- odszukać na liście zamówień właściwe, zrealizowane zamówienie
- otworzyć zawartość zamówienia
- sklonować projekt lub projekty, które mają być dodrukowane (klikając w zieloną ikonę klonowania)
- wprowadzić konieczne zmiany w sklonowanym projekcie (edycja poszczególnych elementów projektu)
- KONIECZNIE podać w polu "Uwagi do zamówienia" numer ID poprzedniego zamówienia (do którego należał sklonowany projekt)
- złożyć ponownie zamówienie ze sklonowanych projektów
|
Po zakończeniu pracy z kreatorem zamówienia zostaną Państwo przeniesieni do tabeli z utworzonymi projektami (lub projektem), gdzie należy kliknąć w ikonę dodawania zdjęcia dostępną w wierszu tabeli z konkretnym projektem. Następnie należy wskazać grafikę/zdjęcie i dodać ją zgodnie z instrukcjami/podpowiedziami dostępnymi na stronie. |
- Po wybraniu modelu zaproszeń, które Państwa interesują przechodzimy do kreatora zamówienia on-line - klikając w guzik "KREATOR ZAMÓWIENIA". Uwaga! Jeśli są Państwo zainteresowani więcej niż jednym modelem zaproszeń - wystarczy jeden raz przejść do kreatora zamówienia, by mieć dostęp do wszystkich modeli i móc je zamówić.
- Korzystając z krokowego kreatora zamówienia należy wprowadzić niezbędne informacje dotyczące wybranego wzoru zaproszenia oraz dane dotyczące ślubu/wesela. Uwaga! Zachęcamy do czytania podpowiedzi znajdujących się przy konkretnych polach kreatora oraz do czytania Pomocy dostępnej w każdym kroku kreatora zamówienia.
Bardziej szczegółowe informacje odnośnie poszczególnych pól kreatora i możliwości ich użycia dostępne są w odpowiedziach prezentowanych powyżej.
- Po zakończeniu pracy z kreatorem zamówienia należy zalogować się (lub zarejestrować jeśli konto nie było wcześniej założone w naszym systemie) i złożyć zamówienie z wybranego projektu (lub projektów). Na adres podany podczas rejestracji wysyłany jest automatycznie list e-mail z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Po potwierdzeniu złożonego zamówienia (kliknięcie w link w treści e-maila) Klient nie ma już możliwości edycji projektów składających się na złożone zamówienie. Może jednak zlecać poprawki po odnalezieniu błędów w przygotowanym później pliku PDF - patrz informacje poniżej.
- Po otrzymaniu potwierdzonego i prowidłowego zamówienia zaczynamy przygotowywać projekt zaproszeń, który w postaci pliku PDF znajdzie się na koncie Klienta do wglądu nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia (dotyczy dni roboczych, godziny 8.00-16.00). Po załadowaniu pliku PDF na konto Klienta zostanie wysłany automatyczny list e-mail z informacją i bezpośrednim linkiem do panelu Klienta oraz prośbą o uważne sprawdzenie zawartości projektu (PDFa) i jego akceptacji do druku - oczywiście o ile projekt nie zawiera błędów.
- W przypadku zauważonych błędów - należy skorzystać z linku "MAM UWAGI" a w okienku uwag (które się wtedy pojawi) należy wpisać wszelkie informacje odnośnie poprawek, które mamy wprowadzić. Jeśli poprawki dotyczą nazwisk z listy gości - należy bezwzględnie podać numer strony w PDFie, na której występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, którym mamy zastąpić błędne.
Przypominamy, że wszelkie treści wprowadzone w kreatorze zamówienia są automatycznie kopiowane do projektu tak więc wszelkie błędy jakie mogą znaleźć się w przygotowanym projekcie - pochodzą od Klienta. Należy bardzo uważnie sprawdzić projekt (PDF) przed jego akceptacją! Uwaga! Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy przeoczone przez Klienta.
- Po wysłaniu uwag dotyczących odnalezionych błędów w treści zaproszenia nanosimy je i przesyłamy na konto klienta kolejny projekt PDF - procedura wraca do pkt. 4 i powtarzana jest aż do pełnej satysfakcji z treści zaproszenia. Przypominamy, że poprawiamy błędy literowe w treści zaproszenia, nazwiskach gości itp. - natomiast poprawkom nie ulaga raz wybrana czcionka dla treści zaproszenia lub zmiana samej treści zaproszenia, która ingeruje w ustawienia już wprowadzonej w treść listy gości.
- Po zatwierdzeniu przez Klienta projektów zaproszeń prosimy o wykonanie przelewu za zamówienie (przelew może także zostać wykonany zaraz po złożeniu zamówienia). Kiedy projekt jest zatwierdzony i opłacony - otrzymuje właściwy, czasowy harmonogram produkcyjny i trafia do działu produkcji - o czym informuje automatyczny list e-mail wysłany do Klienta. Stan zamówienia można obserwować logując się na swoje konto Klienta.
- Każdy ruch na koncie Klienta powoduje wysłanie e-mailowej informacji o tym ruchu - prosimy więc o uważne sprawdzanie skrzynek pocztowych i jak najszybszym reagowaniu na otrzymane informacje (o ile wymagają reakcji ze strony Klienta).
|
Zamawiając u nas np. 100 winietek można podzielić je na kilka różnych wzorów, np.:
- wzór 1 x 25 szt
- wzór 2 x 25 szt
- wzór 3 x 50 szt
Każda z części tego zamówienia może być personalizowana odrębnie (różne listy gości), pod wrunkiem, że nie jest mniejsza niż 20 sztuk. Wszystkie operacje związane z podziałem zamówienia można wykonać w kreatorze zamówienia.
Uwaga! Wszelkie modyfikacje w zamówieniu, których kreator zamówienia nie umożliwia z uwagi na ilość sztuk mniejszą niż 20 można wpisać w polu "Uwagi" lub zapytać o możliwość ich wprowadzenia przed skorzystaniem z kreatora zamówienia. Nie dotyczy to zamówień, których ogólna ilość jest mniejsza niż 20 sztuk (czyli zamówień bez personalizacji). |
Tak, jest to niezbędne. Nawet przy zamawianiu próbki w dalszym ciągu oczekujemy od Państwa dokonania wyboru, który wzór chcecie Państwo obejrzeć oraz dostarczenia danych potrzebnych do wysyłki. |
Winietki "próbne" lub inaczej - bez personalizacji (zamówienie wielkości 1-19 sztuk) są gotowymi, wydrukowanymi wzorami, które bierzemy z półki i wysyłamy do Klientów. Nie są personalizowane w żadnej formie - służą tylko i wyłącznie pokazaniu jakości naszego druku. Można je jednak uzupełnić nazwiskami gości odręcznie. |
Tak, jest to konieczne. Kreator zamówienia jest jedyną drogą komunikacji między wykonawcą (nami) a Klientem. Za pomocą kreatora Klient określa model i wzór winietki, który go interesuje oraz określa pozostałe właściwości zamówienia (lista gości) a także sposób dostarczenia zamówienia (także w przypadku odbioru osobistego). |
Poza uzasadnionymi i uzgodnionymi wcześniej przypadkami - NIE PRZYJMUJEMY drogą e-mailową ani zamówień ani dodatkowych informacji dotyczących zamówień. Kreator zamówienia a następnie Panel Klienta zapewnia pełną obsługę wymiany informacji pomiędzy nami a Zamawiającym. |
Istnieją i są dostępne TYLKO takie modele/wzory winietek jakie prezentujemy na naszej stronie WWW. |
Elementy graficzne nie mogą być w żaden sposób modyfikowane. Natomiast elementy treści - nazwiska gości - TAK. Można więc poprosić o zmianę koloru czcionki - należy jednak pamiętać o tym, by informację o nowym kolorze podać (wpisać w polu "Uwagi do projektu") w postaci składowych koloru w palecie CMYK (np. C:10 M:80 Y:35 K:0) lub RGB (np. R:126 G:12 B:76). Nie przyjmujemy informacji o zmianie koloru w postaci: "proszę o zmianę na kolor bordowy". |
Niestety nie ma możliwości dokonywania modyfikacji w układach graficznych wzorów naszych winietek. Nie ma także możliwości stosowania elementów graficznych nie należących do danego wzoru (np. przesłanych przez Klienta). |
Projekt w postaci PDFa pojawi się na koncie Klienta (w Panelu Klienta) o czym powiadomi stosowny list e-mail wysłany na adres podany podczas rejestracji. Projekt wykonujemy nie później niż w 12 godzin po złożeniu zamówienia (czas rozliczeniowy to czas faktycznej pracy firmy).
Projekt w postaci PDFa służy do wglądu i ew. wychwycenia przez Zamawiającego wszelkich pomyłek, które należy następnie zgłosić, odsyłając projekt do poprawy (korzystając z odpowiedniego linku w panelu Klienta). |
Niestety, nie ma takiej możliwości. Winietki posiadają jedną, ustaloną czcionkę, którą wypisane są nazwiska gości i nie podlega ona zmianie na inną - np. wskazaną przez Zamawiającego. |
Po odnalezieniu błędów projekt należy odesłać do poprawy korzystając z odpowiedniego linku w tabeli zamówienia w Panelu Klienta (edycja projektu przez Klienta po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa). W oknie uwag (które pojawi się po kliknięciu w link "odeślij do poprawy") należy wpisać wszelkie uwagi dotyczące zauważonych błędów w nazwiskach gości - należy bezwzględnie podać nr strony PDFa, gdzie w projekcie występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, na które mamy je wymienić. |
Zamówienie należy opłacić dopiero po jego złożeniu. Można zrobić to od razu lub po otrzymaniu i zaakceptowaniu projektu w postaci PDFa. Polecamy płatność on-line bezpośrednio z tabeli zamówienia - jest to najszybsza forma płatności. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo skorzystać z płatności on-line - przelew można wykonać "manualnie" korzystając z numeru konta: PKO Inteligo 50 1020 5558 1111 1068 3430 0052, który znajduje się także zawsze w stopce panelu Klienta. UWAGA! Nie wysyłamy zamówień za pobraniem. |
|