nFoto na facebooku

Przyjemność tworzenia
nFoto

ZAPROSZENIA ŚLUBNE

FOTOKSIĄŻKI

FOTOKALENDARZE
Z A W S Z E   Ś W I E Ż E   Z A P R O S Z E N I A
1   2 5 0   0 0 0
Z R O B I L I Ś M Y   D L A   W A S   J U Ż   M I L I O N   Z A P R O S Z E Ń

Kreator zamówienia on-line zaopatrzony jest w szereg obszernych podpowiedzi do każdego z pól. Mimo to zachęcamy do uważnego zapoznania się z odpowiedziami na poniższe, najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania. Jeśli poniższe informacje okażą się nie wystarczające - prosimy o zapytania drogą e-mailową: zaproszenia@d3studio.pl lub telefonicznie: 85 653 74 03.

 

ZAPROSZENIA

Zamawiając u nas np. 100 zaproszeń można podzielić je na kilka różnych wzorów, np.:

  • wzór 1 x 25 szt
  • wzór 2 x 25 szt
  • wzór 3 x 50 szt

Każda z części tego zamówienia może być personalizowana odrębnie (mieć różną treść, różne listy gości, różne daty potwierdzenia itp.), pod wrunkiem, że nie jest mniejsza niż 10 sztuk. Wszystkie operacje związane z podziałem zamówienia można wykonać w kreatorze zamówienia.

  
Uwaga! Wszelkie modyfikacje w zamówieniu, których kreator zamówienia nie umożliwia z uwagi na ilość sztuk mniejszą niż 10 (np. chęć zmiany treści w zaproszeniach TYLKO dla rodziców) można wpisać w polu "Uwagi" lub zapytać o możliwość ich wprowadzenia przed skorzystaniem z kreatora zamówienia. Nie dotyczy to zamówień, których ogólna ilość jest mniejsza niż 10 sztuk (czyli zamówień próbkowych). 

Poza uzasadnionymi i uzgodnionymi wcześniej przypadkami - NIE PRZYJMUJEMY drogą e-mailową ani zamówień ani dodatkowych informacji dotyczących zamówień. Kreator zamówienia a następnie Panel Klienta zapewnia pełną obsługę wymiany informacji pomiędzy nami a Zamawiającym.

Tak, jest to niezbędne. Nawet przy zamawianiu próbki w dalszym ciągu oczekujemy od Państwa dokonania wyboru, który wzór chcecie Państwo obejrzeć oraz dostarczenia danych potrzebnych do wysyłki.

Zaproszenia próbne (zamówienie wielkości 1-9 sztuk) są gotowymi, wydrukowanymi wzorami, które bierzemy z półki i wysyłamy do Klientów. Nie są personalizowane w żadnej formie - służą tylko i wyłącznie pokazaniu jakości naszego druku.

Tak, jest to konieczne. Kreator zamówienia jest jedyną drogą komunikacji między wykonawcą (nami) a Klientem. Za pomocą kreatora Klient określa model i wzór zaproszenia, który go interesuje oraz określa pozostałe właściwości zamówienia (dane osobowe, miejsce i data ślubu, lista gości itd.) a także sposób dostarczenia zamówienia (także w przypadku odbioru osobistego). 

Jak najbardziej. Nasze treści (czy wierszyki) są tylko przykładowe - można więc je całowicie zmienić, poprzestawiać lub pomieszać kilka fragmentów treści wykorzystując opcje KOPIUJ/WKLEJ. Należy jednak pamiętać o tym, że pole na treść w danym modelu zaproszenia ma swoją ograniczoną powierzchnię - prosimy o przemyślane ilości tekstu.

Aby wstawić własną treść do zaproszenia należy wybrać jeden z naszych przykładowych wzorów tekstów a kiedy pojawi się on w mini-edytorze poniżej - można wykasować przykładową treść zastępując ją własnym tekstem zaproszenia.

Istnieją i są dostępne TYLKO takie modele/wzory zaproszeń jakie prezentujemy na naszej stronie WWW.

Elementy graficzne nie mogą być w żaden sposób modyfikowane. Natomiast elementy treści - o ile danym model na to pozwala - TAK. Można więc poprosić o zmianę koloru np. cyfry oznaczającej dzień miesiąca w modelu Calendar. Należy jednak pamiętać o tym, by informację o nowym kolorze podać (wpisać w polu "Uwagi do projektu") w postaci składowych koloru w palecie CMYK (np. C:10 M:80 Y:35 K:0) lub RGB (np. R:126 G:12 B:76). Nie przyjmujemy informacji o zmianie koloru w postaci: "proszę o zmianę na kolor bordowy".

Niestety nie ma możliwości dokonywania modyfikacji w układach graficznych wzorów naszych zaproszeń. Nie ma także możliwości stosowania elementów graficznych nie należących do danego wzoru (np. przesłanych przez Klienta).

Niestety, nie ma takiej możliwości. Dla danego projektu można wybrać jedną czcionkę podczas korzystania z kreatora zamówienia - prosimy więc o zastanowienie się (korzystając z dostępnego podglądu wizerunku czcionki) czy będzie ona właściwa zanim zostanie wybrana. Będzie to główna czcionka, którą napisana będzie treść zaproszenia i ew. lista gości. Niektóre z modeli posiadają dodatkowo przypisane (na stałe) czcionki wyróżniające np. imiona i nazwiska Pary Młodej. Nie ma także możliwości użycia czcionki przesłanej przez Klienta.

Projekt w postaci PDFa pojawi się na koncie Klienta (w Panelu Klienta) o czym powiadomi stosowny list e-mail wysłany na adres podany podczas rejestracji. Projekt wykonujemy nie później niż w 12 godzin po złożeniu zamówienia (czas rozliczeniowy to czas faktycznej pracy firmy).

Projekt w postaci PDFa służy do wglądu i ew. wychwycenia przez Zamawiającego wszelkich pomyłek, które należy następnie zgłosić, odsyłając projekt do poprawy (korzystając z odpowiedniego linku w panelu Klienta).

Niestety, nie ma takiej możliwości. Przypominamy, że usługa personalizacji jest darmowa co oznacza, iż projekt jest wykonywany tylko raz a następnie modyfikowany w przypadku odnalezionych błędów np. literówek, nieznacznych zmian w tekście (zmiana szyku, usunięcie lub dodanie kilku wyrazów). Ew. zmiana czcionki (na inną dostępną dla danego modelu) lub całej treści zaproszenia dopuszczalna jest w pewnych sytuacjach na SPECJALNĄ TELEFONICZNĄ PROŚBĘ KLIENTA - dotyczy to jednak TYLKO zamówień pozbawionych listy gości.

Po odnalezieniu błędów projekt należy odesłać do poprawy korzystając z odpowiedniego linku w tabeli zamówienia w Panelu Klienta (edycja projektu przez Klienta po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa). W oknie uwag (które pojawi się po kliknięciu w link "odeślij do poprawy") należy wpisać wszelkie uwagi dotyczące zauważonych błędów. Jeśli poprawki dotyczą nazwisk z listy gości - należy bezwzględnie podać nr strony PDFa, gdzie w projekcie występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, na które mamy je wymienić.

Zamówienie należy opłacić dopiero po jego złożeniu. Można zrobić to od razu lub po otrzymaniu i zaakceptowaniu projektu w postaci PDFa. Polecamy płatność on-line bezpośrednio z tabeli zamówienia - jest to najszybsza forma płatności. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo skorzystać z płatności on-line - przelew można wykonać "manualnie" korzystając z numeru konta: PKO Inteligo 50 1020 5558 1111 1068 3430 0052, który znajduje się także zawsze w stopce panelu Klienta. UWAGA! Nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

Nie mamy specjalnej opcji DODRUKU. Każde zamówienie traktujemy indywidualnie, aby więc wykonać "dodruk" zamówienia, które zostało już zrealizowane należy:

  • zalogować się na swoim koncie klienckim
  • odszukać na liście zamówień właściwe, zrealizowane zamówienie
  • otworzyć zawartość zamówienia
  • sklonować projekt lub projekty, które mają być dodrukowane (klikając w zieloną ikonę klonowania)
  • wprowadzić konieczne zmiany w sklonowanym projekcie (edycja poszczególnych elementów projektu)
  • KONIECZNIE podać w polu "Uwagi do zamówienia" numer ID poprzedniego zamówienia (do którego należał sklonowany projekt)
  • złożyć ponownie zamówienie ze sklonowanych projektów

Po zakończeniu pracy z kreatorem zamówienia zostaną Państwo przeniesieni do tabeli z utworzonymi projektami (lub projektem), gdzie należy kliknąć w ikonę dodawania zdjęcia dostępną w wierszu tabeli z konkretnym projektem. Następnie należy wskazać grafikę/zdjęcie i dodać ją zgodnie z instrukcjami/podpowiedziami dostępnymi na stronie.

  1. Po wybraniu modelu zaproszeń, które Państwa interesują przechodzimy do kreatora zamówienia on-line - klikając w guzik "KREATOR ZAMÓWIENIA". Uwaga! Jeśli są Państwo zainteresowani więcej niż jednym modelem zaproszeń - wystarczy jeden raz przejść do kreatora zamówienia, by mieć dostęp do wszystkich modeli i móc je zamówić.
  2. Korzystając z krokowego kreatora zamówienia należy wprowadzić niezbędne informacje dotyczące wybranego wzoru zaproszenia oraz dane dotyczące ślubu/wesela. Uwaga! Zachęcamy do czytania podpowiedzi znajdujących się przy konkretnych polach kreatora oraz do czytania Pomocy dostępnej w każdym kroku kreatora zamówienia.
    Bardziej szczegółowe informacje odnośnie poszczególnych pól kreatora i możliwości ich użycia dostępne są w odpowiedziach prezentowanych powyżej.
  3. Po zakończeniu pracy z kreatorem zamówienia należy zalogować się (lub zarejestrować jeśli konto nie było wcześniej założone w naszym systemie) i złożyć zamówienie z wybranego projektu (lub projektów). Na adres podany podczas rejestracji wysyłany jest automatycznie list e-mail z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Po potwierdzeniu złożonego zamówienia (kliknięcie w link w treści e-maila) Klient nie ma już możliwości edycji projektów składających się na złożone zamówienie. Może jednak zlecać poprawki po odnalezieniu błędów w przygotowanym później pliku PDF - patrz informacje poniżej.
  4. Po otrzymaniu potwierdzonego i prowidłowego zamówienia zaczynamy przygotowywać projekt zaproszeń, który w postaci pliku PDF znajdzie się na koncie Klienta do wglądu nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zamówienia (dotyczy dni roboczych, godziny 8.00-16.00). Po załadowaniu pliku PDF na konto Klienta zostanie wysłany automatyczny list e-mail z informacją i bezpośrednim linkiem do panelu Klienta oraz prośbą o uważne sprawdzenie zawartości projektu (PDFa) i jego akceptacji do druku - oczywiście o ile projekt nie zawiera błędów.
  5. W przypadku zauważonych błędów - należy skorzystać z linku "MAM UWAGI" a w okienku uwag (które się wtedy pojawi) należy wpisać wszelkie informacje odnośnie poprawek, które mamy wprowadzić. Jeśli poprawki dotyczą nazwisk z listy gości - należy bezwzględnie podać numer strony w PDFie, na której występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, którym mamy zastąpić błędne.
    Przypominamy, że wszelkie treści wprowadzone w kreatorze zamówienia są automatycznie kopiowane do projektu tak więc wszelkie błędy jakie mogą znaleźć się w przygotowanym projekcie - pochodzą od Klienta. Należy bardzo uważnie sprawdzić projekt (PDF) przed jego akceptacją! Uwaga! Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy przeoczone przez Klienta.
  6. Po wysłaniu uwag dotyczących odnalezionych błędów w treści zaproszenia nanosimy je i przesyłamy na konto klienta kolejny projekt PDF - procedura wraca do pkt. 4 i powtarzana jest aż do pełnej satysfakcji z treści zaproszenia. Przypominamy, że poprawiamy błędy literowe w treści zaproszenia, nazwiskach gości itp. - natomiast poprawkom nie ulaga raz wybrana czcionka dla treści zaproszenia lub zmiana samej treści zaproszenia, która ingeruje w ustawienia już wprowadzonej w treść listy gości.
  7. Po zatwierdzeniu przez Klienta projektów zaproszeń prosimy o wykonanie przelewu za zamówienie (przelew może także zostać wykonany zaraz po złożeniu zamówienia). Kiedy projekt jest zatwierdzony i opłacony - otrzymuje właściwy, czasowy harmonogram produkcyjny i trafia do działu produkcji - o czym informuje automatyczny list e-mail wysłany do Klienta. Stan zamówienia można obserwować logując się na swoje konto Klienta.
  8. Każdy ruch na koncie Klienta powoduje wysłanie e-mailowej informacji o tym ruchu - prosimy więc o uważne sprawdzanie skrzynek pocztowych i jak najszybszym reagowaniu na otrzymane informacje (o ile wymagają reakcji ze strony Klienta).

WINIETKI

Zamawiając u nas np. 100 winietek można podzielić je na kilka różnych wzorów, np.:

  • wzór 1 x 25 szt
  • wzór 2 x 25 szt
  • wzór 3 x 50 szt

Każda z części tego zamówienia może być personalizowana odrębnie (różne listy gości), pod wrunkiem, że nie jest mniejsza niż 20 sztuk. Wszystkie operacje związane z podziałem zamówienia można wykonać w kreatorze zamówienia.

  
Uwaga! Wszelkie modyfikacje w zamówieniu, których kreator zamówienia nie umożliwia z uwagi na ilość sztuk mniejszą niż 20 można wpisać w polu "Uwagi" lub zapytać o możliwość ich wprowadzenia przed skorzystaniem z kreatora zamówienia. Nie dotyczy to zamówień, których ogólna ilość jest mniejsza niż 20 sztuk (czyli zamówień bez personalizacji). 

Tak, jest to niezbędne. Nawet przy zamawianiu próbki w dalszym ciągu oczekujemy od Państwa dokonania wyboru, który wzór chcecie Państwo obejrzeć oraz dostarczenia danych potrzebnych do wysyłki.

Winietki "próbne" lub inaczej - bez personalizacji (zamówienie wielkości 1-19 sztuk) są gotowymi, wydrukowanymi wzorami, które bierzemy z półki i wysyłamy do Klientów. Nie są personalizowane w żadnej formie - służą tylko i wyłącznie pokazaniu jakości naszego druku. Można je jednak uzupełnić nazwiskami gości odręcznie.

Tak, jest to konieczne. Kreator zamówienia jest jedyną drogą komunikacji między wykonawcą (nami) a Klientem. Za pomocą kreatora Klient określa model i wzór winietki, który go interesuje oraz określa pozostałe właściwości zamówienia (lista gości) a także sposób dostarczenia zamówienia (także w przypadku odbioru osobistego). 

Poza uzasadnionymi i uzgodnionymi wcześniej przypadkami - NIE PRZYJMUJEMY drogą e-mailową ani zamówień ani dodatkowych informacji dotyczących zamówień. Kreator zamówienia a następnie Panel Klienta zapewnia pełną obsługę wymiany informacji pomiędzy nami a Zamawiającym.

Istnieją i są dostępne TYLKO takie modele/wzory winietek jakie prezentujemy na naszej stronie WWW.

Elementy graficzne nie mogą być w żaden sposób modyfikowane. Natomiast elementy treści - nazwiska gości - TAK. Można więc poprosić o zmianę koloru czcionki - należy jednak pamiętać o tym, by informację o nowym kolorze podać (wpisać w polu "Uwagi do projektu") w postaci składowych koloru w palecie CMYK (np. C:10 M:80 Y:35 K:0) lub RGB (np. R:126 G:12 B:76). Nie przyjmujemy informacji o zmianie koloru w postaci: "proszę o zmianę na kolor bordowy".

Niestety nie ma możliwości dokonywania modyfikacji w układach graficznych wzorów naszych winietek. Nie ma także możliwości stosowania elementów graficznych nie należących do danego wzoru (np. przesłanych przez Klienta).

Projekt w postaci PDFa pojawi się na koncie Klienta (w Panelu Klienta) o czym powiadomi stosowny list e-mail wysłany na adres podany podczas rejestracji. Projekt wykonujemy nie później niż w 12 godzin po złożeniu zamówienia (czas rozliczeniowy to czas faktycznej pracy firmy).

Projekt w postaci PDFa służy do wglądu i ew. wychwycenia przez Zamawiającego wszelkich pomyłek, które należy następnie zgłosić, odsyłając projekt do poprawy (korzystając z odpowiedniego linku w panelu Klienta).

Niestety, nie ma takiej możliwości. Winietki posiadają jedną, ustaloną czcionkę, którą wypisane są nazwiska gości i nie podlega ona zmianie na inną - np. wskazaną przez Zamawiającego.

Po odnalezieniu błędów projekt należy odesłać do poprawy korzystając z odpowiedniego linku w tabeli zamówienia w Panelu Klienta (edycja projektu przez Klienta po złożeniu zamówienia nie jest już możliwa). W oknie uwag (które pojawi się po kliknięciu w link "odeślij do poprawy") należy wpisać wszelkie uwagi dotyczące zauważonych błędów w nazwiskach gości - należy bezwzględnie podać nr strony PDFa, gdzie w projekcie występuje błędne nazwisko oraz nazwisko prawidłowe, na które mamy je wymienić.

Zamówienie należy opłacić dopiero po jego złożeniu. Można zrobić to od razu lub po otrzymaniu i zaakceptowaniu projektu w postaci PDFa. Polecamy płatność on-line bezpośrednio z tabeli zamówienia - jest to najszybsza forma płatności. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo skorzystać z płatności on-line - przelew można wykonać "manualnie" korzystając z numeru konta: PKO Inteligo 50 1020 5558 1111 1068 3430 0052, który znajduje się także zawsze w stopce panelu Klienta. UWAGA! Nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

Naszą specjalnością jest produkcja spersonalizowanych fotoaplikacji i fotoproduktów. Jesteśmy drukarzami z kilkunastoletnim doświadczeniem więc znamy się na druku jak mało kto. Nasze fotoksiążki drukujemy i oprawiamy z troską o każdy detal. Niemal każdy model książki dostępny jest w kilku formatach i rodzajach oprawy. Wydruki kart jako nieliczni wykonujemy specjalnie dobranym błyszczącym papierze kredowym o gramaturze aż 200 g. Pobierz i zainstaluj program nfotokreator, za pomocą którego z łatwością stworzysz swoje książki. Intuicyjnie łatwy w obsłudze z wielkimi możliwościami zapewni Ci wiele przyjemności z tworzenia.
Płatności obsługuje:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.